یادداشت جلسه نهایی استاد گیویان در ترم اول 89-88
یادداشت جلسه نهایی استاد گیویان
امتحانات رسید اول اینکه بعد از کلاس آخر استاد گیویان ، پیش استاد رفتم و هر چه دلم خواست گفتم و هر چه دلم خواست شنیدم.درباره امتحان با اینکه دوستان سر کلاس کامل یادداشت کردند ولی باز یادآوری می کنم که ۶ نمره امتحان تئوری کتبی پایان ترم است ۸ نمره تحقیق مشخص شده برای هر فرد که ۲ نمره آن پروپزال آن است و ۶ نمره آخر ، ۳ نمره کلیت وبلاگ و کامنت و سر زدن و پست گذاشتن هاست و ۳ نمره خلاصه کنفرانس ها و تکالیف و خلاصه نویسی ها در قالب پاراگراف نویسی در وبلاگ است.استاد گیویان، زمان تحویل تحقیق را یک ماه پس از پایان آخرین امتحان مشخص کردند که تا روز ۲۹/۱۰/۸۸ به دستم برسانید تا در یک سی دی به استاد تحویل شود بعد از آن دیگه کاریش نمی شه کرد.
دوم اینکه اگر بشه خلاصه فصل ها را جمع میکنم و در وبلاگ قرار می دهم.
سوم اینکه این قضیه کندو کاو و پنداشته هارو که استاد سر کلاس آخر گفتن را آنها که می دانند به آنها که نمی دانند بگویند.
دوم اینکه خداحافظ کلاس روش تحقیق و سلام روش تحقیق
به قول استاد و به شرافت حقیقت یاحق